Navigatie

14 Dagen bedenktermijn

Toch niet blij met uw online aankoop? U Kunt tot 14 dagen na levering gebruik maken van uw Bedenktijd.

Mocht u gebruik willen maken van uw Ontbindingsrecht - Bedenktermijn - Recht van retour - Herroepingsrecht ? Of wilt u een toch liever een artikel willen ruilen ?  Of is uw bestelling onverhoopt beschadigd bij u aangekomen ? Hieronder vindt u alle informatie welke u nodig heeft voor een snelle oplossing.

 


 

Retourneren / Ontbindingsrecht:

Wilt u gebruik maken van uw Herroepingsrecht ? Dat is geen enkel probleem.

Het Herroepingsrecht heet tegenwoordig het ontbindingsrecht. Het recht van retour, waarbij u als consument tenminste 14 dagen bedenktijd krijgt om uw internetbestelling retour te sturen.

U Kunt uw aankoop retourneren indien u 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aangeeft de koop te willen ontbinden. Vervolgens heeft u vanaf dat moment weer 14 dagen de tijd uw product terug te sturen.

Wenst u uw bestelling te retourneren en wilt u hierbij gebruik maken van uw ontbindingsrecht ? Dit kunt u snel en eenvoudig doen d.m.v. de volgende Herroepingsformulier welke u Hier kunt downloaden.

Let op:

U bent als Consument niet verplicht dit specifieke formulier te gebruiken. U kunt ook op een andere manier ontbinden. Bijvoorbeeld door een brief te sturen.


Annuleren

Mocht u uw bestelling wensen te annuleren nadat u deze heeft geplaatst ? Meer informatie over hoe u uw bestelling kunt annuleren vindt u onderaan bij : Bestelling Annuleren

 

 

Houdt u er dan wel rekening mee dat de producten niet onnodig gebruikt mogen zijn dan echt nodig ?

U mag de door u bestelde en ontvangen producten uitpakken om het goed te kunnen beoordelen. De wetgever heeft bepaald dat de beoordeling net zo moet kunnen zijn als de beoordeling die u in een stenen winkel hadden kunnen doen.

Bijvoorbeeld : Kleding is in een winkel al reeds uit de verpakking gehaald en mag even gepast worden. Kleding mag echter nooit gewassen worden en het is niet de bedoeling dat u als consument met schoenen naar buiten gaat.

Zo geld voor de meeste van onze producten dat bijvoorbeeld een Wrap Folie en / of Sticker niet Geplakt of Gemonteerd mogen worden. 

Ook voor onze andere producten geldt dat het bekeken, besnuffeld en uitgeprobeerd mag worden. Maar alleen voor zover dat echt nodig is voor een goede beoordeling van het product.

Het verbreken van een evt. verzegeling is geen probleem zolang dit nodig is voor een goede beoordeling. JDM Stickers zal dan ook nooit een Waardevermindering in mindering brengen bij het verbreken van een zegel of verzegeling.

 

Verzending bij Retouneren / Ontbindingsrecht:

Na het herroepen van uw aankoop dient u alleen nog het betreffende product zo snel als mogelijk aan ons te retoureren daar Wrap Folie's en Stickers gevoelige producten zijn. 

De verzendkosten voor de retourzending komen dan wel voor uw eigen rekening.

 

Retourzendingen dienen te voldoen aan de volgende termen:

- Goed verpakt, in originele onbeschadigde verpakking, met alle daarbij horende onderdelen, dus ook plasticzakjes en karton, het product moet nog verkoopbaar zijn.

- Het dient voldoende gefrankeerd verstuurd te worden.

- Bewaar het retourbewijs goed, want u moet kunnen aantonen dat u de bestelling hebt geretourneerd. Wij gaan bij retourzendingen zo spoedig mogelijk over op terugbetaling. 

- Indien u uw product per post aan ons wilt retourneren heeft u een Retour formulier nodig, deze kunt u bij ons kosteloos opvragen, als u gebruik maakt van email, dan graag onder vermelding van uw Ordernummer.

 

 

Terugbetaling:

- Uw aankoopbedrag wordt binnen 14 kalenderdagen na de melding teruggestort. (Of uiterlijk op de dag van ontvangst van het product, of dat u aantoont dat u het product heeft teruggestuurd, afhankelijk van welk tijdstip eerst valt, als dit buiten die 14 dagen ligt) 

- U krijgt alles wat u heeft betaald om het product geleverd te krijgen, inclusief de bezorgkosten en eventuele andere kosten (bijvoorbeeld administratiekosten), binnen veertien dagen na ontbinding terug. Alleen als u gekozen heeft gehad voor een duurdere verzendmethode krijgt u alleen kosten van de standaard verzendmethode terug.

- Uw aankoopbedrag word altijd terug betaalt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaalt. Dit is alleen anders als u als consument toestemming geeft voor een andere betaalmethode. In dat geval brengen wij u geen extra kosten in rekening.

- Indien een product niet als beschreven geretourneerd wordt, deze gemonteerd of gebruikt is geweest, beschadigd is geraakt door montage of onzorgvuldigheid kunnen wij gebruik maken van een waardevermindering door gebruik van het product dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerken en werking van het product te beoordelen.

 


 

Ruilen.

Wenst u toch liever uw bestelling te ruilen ? Dan is dit ook geen enkel probleem.

Voor het ruilen van producten geld ook dat deze niet gebruikt en / of beschadigd mogen zijn en dienen 7 dagen na levering aangemeld te worden voor ruilen als het product in ongebruikte originele staat verkeerd.

Met originele staat wordt bedoeld dat het artikel niet is gebruikt, niet is beschadigd door gebruik of incompleet is door gebruik en in de originele verpakking zit. Het product dient weder verkoopbaar te zijn en binnen 7 dagen na levering weer in bezit van JDM Sticker te zijn.

De kosten die voortvloeien uit een gewenste ruil (bijvoorbeeld verzendkosten) worden gedragen door de afnemer.

 

Verzending ruilen.

Nadat u heeft aangeven welk product u wilt ruilen dient u het betreffende product zo snel als mogelijk aan ons te retoureren daar Wrap Folie's en Stickers gevoelige producten zijn. 

De verzendkosten voor de retourzending komen dan wel voor uw eigen rekening.

 

Retourzendingen dienen te voldoen aan de volgende termen:

- Goed verpakt, in originele onbeschadigde verpakking, met alle daarbij horende onderdelen, dus ook plasticzakjes en karton, het product moet nog verkoopbaar zijn.

- Het dient voldoende gefrankeerd verstuurd te worden.

- Indien u uw product per post aan ons wilt retourneren heeft u een Retour formulier nodig, deze kunt u bij ons kosteloos opvragen, als u gebruik maakt van email, dan graag onder vermelding van uw Ordernummer.

 


 

Beschadigingen.

Alle bestellingen worden door ons met de grootste zorg uitgevoerd en wij streven naar een uitstekende kwaliteit voor alle artikelen die u ontvangt. Zo worden alle Wrap en Plotter / Sticker folie's voor verzending 2 maal gecontroleerd op evt. productie fouten en beschadigingen. Mocht een Folie al voor verzending een defect bevaten zal deze direct omgewisseld worden.

Ondanks alle inspanningen kan het helaas voorkomen dat een zending niet heelhuids bij u aankomt, daarom vragen wij de koper alle producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren of het geleverde product in goede staat en in overeenkomt met de bestelling heeft bereikt.

Is dit onverhoopt niet het geval, dan dient u ons hiervan per e-mail zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk drie dagen na levering, op de hoogte te brengen info@JDMStickers.nl

Er zijn enkele uitzonderingen die niet geretourneerd kunnen worden:

  • Stickers welke reeds aangebracht zijn.
  • Wrap Folie's en Plotter Folie's die door of tijdens gebruik beschadigd zijn.
  • Wrap Folie's en Plotter Folie's die al reeds aangebracht of gebruikt zijn.

Bij Wrap Folie's en Plotter Folie's geld dat deze geleverde producten in ongebruikte originele staat verkeren. Met originele staat wordt bedoeld dat het artikel niet is gebruikt, niet is beschadigd door gebruik of incompleet is door gebruik en in de originele verpakking zit.

 


 

**Voorwaarden Retouneren / Ontbindingsrecht / ** Zichttermijn & retourregels

Volgens de wet Kopen op afstand heeft de koper recht van retour op artikelen, besteld via het internet. Bij JDM Stickers geldt het recht van retour alleen op producten waaraan geen maatwerk is verricht. Derhalve zijn de volgende producten uitgesloten van het recht van retour:

Producten welke vervaardigd zijn naar de door u gewenste lengte, breedte en kleur, welke niet direct bestelbaar zijn op onze webwinkel,Persoonlijke bestellingen met gepersonaliseerd druk en snijwerk; producten waar een persoonlijke boodschap, afbeelding of iets dergelijks op geplaatst zijn; Folie's met uw eigen specifieke kleur en of bedrukking. 

Denkt u hierbij aan producten die gepersonaliseerd kunnen worden of besteld zijn, zoals een Sticker in een specifiek door u gewenste kleur en afmeting, een Sticker met met eigen naam of afbeelding, een Folie met uw eigen ontwerp of speciale kleur buiten ons assortiment om. Deze producten worden niet standaard in die kleur; afmeting en / of  naam aangeboden. Deze Stickers worden pas na het plaatsen van uw bestelling volgens uw specifieke eisen geproduceerd. Deze op maat gemaakte producten kunnen wij helaas niet aan een andere klant verkopen. Waardoor deze producten niet in aanmerking komen tot Het Ontbindingsrecht - Herroepingsrecht of ruilen.

Voor de inhoud van de door de koper bestelde teksten of figuren of aangeleverde bestanden is de koper zelf verantwoordelijk. Doordat JDM Stickers de koper zijn opdracht aanneemt en de door de koper bestelde producten levert, nemen wij geen verantwoordelijkheid hiervoor. JDM Stickers staat dus ook niet garant voor eventuele schrijffouten of onvolledigheden. JDM Stickers is tot geen andere garantie gehouden dan in deze algemene voorwaarden bepaald.

Voor artikelen waarvoor het recht van retour wel van toepassing is geldt een afkoelingsperiode van 14 dagen ( 14 ) kalenderdagen na aflevering van het product in kwestie. Het product dient vervolgens binnen een periode van 14 dagen ( 14 ) Kalenderdagen, indien mogelijk in originele verpakking doch altijd deugdelijk en zonder kans op beschadigingen, terug gezonden te worden aan JDM Stickers Nederland. De portokosten van de retourzending komen altijd voor rekening van de koper. JDM Stickers zal binnen 14 dagen na ontvangst de order crediteren en eventuele betalingen terugstorten.

  • De kosten voor het retour zenden dient u altijd zelf te betalen, deze worden niet vergoed.
  • Retourzendingen geschieden altijd voor risico van de klant.
  • Zorg voor voldoende frankering, retourzendingen die niet voldoen aan bovenstaande, kunnen we helaas niet in behandeling / ontvangst nemen.
  • Neem voor het retour zenden altijd eerst contact met ons op, dat kan via ons Contact Formulier, Email, Social Media of elk ander gewenst kanaal. 

 

Ongefrankeerde / Rembours zendingen of zendingen zonder Retour formulier worden niet geaccepteerd!

 



Bestelling Annuleren :


Wenst u uw bestelling te annuleren nadat u uw Orderbevestiging heeft mogen ontvangen en nog voordat uw bestelling voor u is vervaardigd? Dat is geen enkel probleem.

U kunt uw aankoop direct na het plaatsen van uw bestelling en/of voordat wij aan de vervaardiging van uw Stickers beginnen nog annuleren. Wenst u de koop te willen ontbinden dan kunt u dit eenvoudig doen door onder vermelding van uw Ordernummer een email te sturen naar : annuleren@JDMStickers.nl waarin u aangeeft gebruik te willen maken van uw recht op annuleren. 

Zijn wij uw Stickers al aan het vervaardigen of is uw bestelling al aan u uitgeleverd dan kunt u gebruik maken van uw ontbindingsrecht. 

Een wijziging of annulering van de bestelling dient ideaals binnen 48 uur na ontvangst van uw Orderbevestiging schriftelijk of per e-mail doorgegeven te worden. Echter is uw bestelling nog niet vervaardigd i.v.m. feestdagen dan is het wijzigen of annuleren van een order na 2 tot 7 werkdagen ook mogelijk. Heeft u uw bestelling geplaatst in een periode waarbij er afwijkende levertijden gelden dan is het wijzigen of annuleren van een order mogelijk tot aan het laatst door ons opgegeven vakantie/productie datum.

Voor het annuleren van uw bestelling rekenen wij geen onnodige hoge annuleringskosten of een annulerjngspercentage van uw order vastgesteld volgens het CBW. Bij een annulering worden alleen de gemaakte betalings / bankkosten niet gerestitueerd deze kosten fluctueren tussen de € 0,25,- en € 2,-.

 

Als uw bestelling al verzonden is kunt u helaas niet meer annuleren. U kunt het pakket natuurlijk wel eenvoudig aan ons retourneren. Wanneer uw retourpakket voldoet aan alle voorwaarden, krijgt u het aankoopbedrag volledig van ons terug.

 

Tips:

- Controleer altijd de door u bestelde artikelen op o.a. de hoeveelheid, gekozen kleur en gekozen afmeting voordat u uw bestelling afrond.

- Heeft u uw bestelling met Spoed of voor een bepaalde datum nodig? Houd u dan rekening onze actuele levertijden en controleer altijd of uw bestelling niet ondervonden is aan een aangepaste leverdatum i.v.m. bijvoorbeeld onze Vakantie. Mochten bestellingen pas na een bepaalde datum in behandeling worden genomen dan wordt dit altijd via onze website, op o.a. de Hoofdpagina als 1e Stap van de Winkelwagen, aan u gecommuniceerd.

- Twijfelt u of heeft u nog vragen neem dan altijd eerst contact op voordat u uw bestelling definitief plaatst

 

Terugbetaling:

- Uw aankoopbedrag wordt binnen 14 kalenderdagen na de melding teruggestort.

- Uw aankoopbedrag word altijd terug betaalt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaalt. Dit is alleen anders als u als consument toestemming geeft voor een andere betaalmethode. In dat geval brengen wij u geen extra kosten in rekening.

 

© 2015 - 2018 JDM Stickers | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.