Navigatie

14 Dagen bedenktermijn

Toch niet blij met uw online aankoop? U Kunt tot 14 dagen na levering gebruik maken van uw Bedenktijd.

Mocht u gebruik willen maken van uw Ontbindingsrecht - Bedenktermijn - Recht van retour - Herroepingsrecht ? Of wilt u een toch liever een artikel ruilen ?  Of is uw bestelling onverhoopt beschadigd bij u aangekomen ? Hieronder vindt u alle informatie welke u nodig heeft voor een snelle oplossing.

 


 

Retouneren / Ontbindingsrecht:

Wilt u gebruik maken van uw Herroepingsrecht ? Dat is geen enkel probleem.

Het Herroepingsrecht heet tegenwoordig het ontbindingsrecht. Het recht van retour, waarbij u als consument tenminste 14 dagen bedenktijd krijgt om uw internetbestelling retour te sturen.

U Kunt uw aankoop retourneren indien u 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aangeeft de koop te willen ontbinden. Vervolgens heeft u vanaf dat moment weer 14 dagen de tijd uw product terug te sturen.

Mocht u uw bestelling wensen te annuleren nadat u deze heeft geplaatst ? Dan kunt u dit tevens bij ons melden via het ontbindsrecht.

Wenst u uw bestelling te retourneren of te annuleren en wilt u hierbij gebruik maken van uw ontbindingsrecht ? Dit kunt u snel en eenvoudig doen d.m.v. de volgende Herroepingsformulier welke u Hier kunt downloaden.

Let op:

U bent als Consument niet verplicht dit specifieke formulier te gebruiken. U kunt ook op een andere manier ontbinden. Bijvoorbeeld door een brief te sturen.

 

Houdt u er dan wel rekening mee dat de producten niet onnodig gebruikt mogen zijn dan echt nodig ?

U mag de door u bestelde en ontvangen producten uitpakken om het goed te kunnen beoordelen. De wetgever heeft bepaald dat de beoordeling net zo moet kunnen zijn als de beoordeling die u in een stenen winkel hadden kunnen doen.

Bijvoorbeeld : Kleding is in een winkel al reeds uit de verpakking gehaald en mag even gepast worden. Kleding mag echter nooit gewassen worden en het is niet de bedoeling dat u als consument met schoenen naar buiten gaat.

Zo geld voor de meeste van onze producten dat bijvoorbeeld een Wrap Folie en / of Sticker niet Geplakt of Gemonteerd mogen worden. 

Ook voor onze andere producten geldt dat het bekeken, besnuffeld en uitgeprobeerd mag worden. Maar alleen voor zover dat echt nodig is voor een goede beoordeling van het product.

Het verbreken van een evt. verzegeling is geen probleem zolang dit nodig is voor een goede beoordeling. JDM Stickers zal dan ook nooit een Waardevermindering in mindering brengen bij het verbreken van een zegel of verzegeling.

 

Verzending bij Retouneren / Ontbindingsrecht:

Na het herroepen van uw aankoop dient u alleen nog het betreffende product zo snel als mogelijk aan ons te retoureren daar Wrap Folie's en Stickers gevoelige producten zijn. 

De verzendkosten voor de retourzending komen dan wel voor uw eigen rekening.

 

Retourzendingen dienen te voldoen aan de volgende termen:

- Goed verpakt, in originele onbeschadigde verpakking, met alle daarbij horende onderdelen, dus ook plasticzakjes en karton, het product moet nog verkoopbaar zijn.

- Het dient voldoende gefrankeerd verstuurd te worden.

- Bewaar het retourbewijs goed, want u moet kunnen aantonen dat u de bestelling hebt geretourneerd. Wij gaan bij retourzendingen zo spoedig mogelijk over op terugbetaling. 

- Indien u uw product per post aan ons wilt retourneren heeft u een Retour formulier nodig, deze kunt u bij ons kosteloos opvragen, als u gebruik maakt van email, dan graag onder vermelding van uw Ordernummer.

 

 

© 2015 - 2017 JDM Stickers | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel